REGULAMIN KONKURSU FOR GOOD HEALTH W SERWISIE LINKEDIN
Organizatorem konkursu jest For Good Health z siedzibą przy ul. Puławskiej 543, lok. 11 02-844 Warszawa identyfikującą się numerem NIP 9512438891, REGON 367362380 KRS 0000680167 (dot. spółek wpisanych do KRS), kapitał zakładowy 5000zł (dot. spółki z o.o. i S.A.) dalej zwany „Organizatorem”.
- DEFINICJE
- Konkurs – konkurs prowadzony pod nazwą Wygraj zdrowie dla swojej firmy! organizowany w ramach serwisu społecznościowego Linkedln® na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Organizator – For Good Health z siedzibą przy ul. Puławskiej 543, 02-844 Warszawa , NIP: 9512438891.
- Uczestnik zabawy – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Celem konkursu jest promocja zdrowego stylu życia i propagowanie profilu działalności Organizatora.
- Nagrody otrzymają osoby, które udzielą najciekawszej odpowiedzi na pytanie konkursowe: Self care – jak zadbasz o swoje zdrowie na wiosnę?
- Konkurs jest organizowany na zlecenie i rzecz Organizatora. Organizator jest fundatorem nagród w konkursie.
- Regulamin jest dostępny na stronie
- Przystępując do konkursu, poprzez wysłanie swojego komentarza – uczestnik akceptuje postanowienia regulaminu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych udostępnionych w trakcie konkursu.
- Organizator oświadcza, że konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany ani też tworzony we współpracy z Serwisem Linkedln®. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z konkursem powinny być kierowane do Organizatora, a w żadnym wypadku do właściciela czy administratora Serwisu Linkedln®. Wszelkie dane osobowe i informacje przekazywane przez uczestników w ramach konkursu powierzane są Organizatorowi, a nie właścicielowi czy administratorowi Serwisu Linkedln®. Organizator zwalnia w całości serwis Linkedln od jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec Uczestników wynikającej z konkursu.
- Konkurs nie jest grą hazardową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540 ze zm.) i nie podlega rygorom określonym w w/w ustawie.
- Konkurs prowadzony jest za pośrednictwem Fanpage’a w Serwisie Linkedln® na ścianie (wallu) Fanpage’a pod adresem https://www.linkedin.com/company/10582397/admin/
III. WARUNKI UCZESTNICTWA I ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA W KONKURSIE
- Udział w konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.
- Prawo udziału w konkursie przysługuje osobom, które spełniają warunki uczestnictwa w konkursie, wskazane w treści Regulaminu i nie podlegają wykluczeniu z udziału w konkursie, zgodnie z treścią Regulaminu.
- W konkursie może wziąć udział osoba fizyczna, która spełnia łącznie następujące warunki:
- a) posiada miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polski;
- b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych
- c) posiada niefikcyjne (czyli zawierające prawdziwe dane Uczestnika) indywidualne konto użytkownika w Serwisie Linkedln®;
- d) nie jest pracownikiem, stażystą, praktykantem w firmie Organizatora
- e) nie jest pracownikiem firm konkurencyjnych w stosunku do firmy Organizatora
- f) zapoznała się z treścią Regulaminu i zaakceptowała jego postanowienia zgodnie z pkt 2.5. Regulaminu;
- g) wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych udostępnionych w konkursie w celach związanych z konkursem oraz powiadomienia o przyznaniu i wydaniu Nagrody zgodnie z pkt 7.1. Regulaminu
- PRZEDMIOT I CZAS TRWANIA ZABAWY
- Przedmiotem konkursu jest odpowiedź na pytanie którego tematem jest zdrowie/self care.
- Konkurs rozpoczyna się w dniu 3.03.2022 o godz. 10.00 i trwa do dnia 21.03.2022 do godz. 24.00.
- Do konkursu można przystąpić w każdym momencie jego trwania.
- PRZEBIEG ZABAWY
- W celu wzięcia udziału w konkursie należy zostawić swoją odpowiedź na pytanie pod postem konkursowym.
- Zgłoszenia nie mogą zawierać treści wulgarnych, obelżywych, nieobyczajnych, dyskryminujących, obrażających uczucia religijne lub w inny sposób sprzecznych z prawem lub zasadami współżycia społecznego.
- Zgłoszenia niezgodne z niniejszym Regulaminem nie będą uwzględniane w konkursie, a ich autorzy nie będą uprawnieni do ubiegania się o nagrodę.
- Laureat konkursu zostanie ogłoszeny na ścianie (wallu) Fanpage’a https://www.linkedin.com/company/10582397/admin/ nie później niż 7 dni po zakończeniu konkursu.
- Publikacji, o której mowa w punkcie V.4 będą podlegały nazwy użytkowników Serwisu Linkedln® danego Laureata konkursu.
- NAGRODY
- W konkursie przewidziano następującą nagrodę:
mata z kolcami do masażu + darmowy webinar dla firmy “Mata do akupresury i jej zbawienny wpływ na ciało i umysł ” (60 minut).
VII. WYDANIE NAGRODY
- Organizator skontaktuje się drogą mailową lub poprzez wiadomość prywatną na Linkedinie ze zwycięzcami konkursu w celu uzyskania danych kontaktowych do wysyłki nagród.
- W celu wyjaśnienia wątpliwości związanych z udziałem Uczestnika w konkursie Organizator może kontaktować się z nim przy wykorzystaniu podanych przez niego przy okazji dokonywania zgłoszenia danych oraz żądać podania szczegółowych informacji związanych z udziałem Uczestnika w konkursie, w tym złożenia oświadczenia o określonej formie i treści oraz przedstawienia stosownych dokumentów w każdorazowo wskazanym odpowiednim terminie, o ile jest to konieczne do realizacji celu konkursu. Odmowa Uczestnika bądź niezastosowanie się do wezwania równoznaczne jest z niespełnieniem przez Uczestnika wymagań stawianych w Regulaminie i skutkować będzie jego wykluczeniem z konkursu na każdym etapie, również po jego zakończeniu, z utratą prawa do przyznanej nagrody włącznie.
- Laureat konkursu nie jest uprawniony do żądania szczególnych właściwości uzyskanej nagrody, wymiany nagrody na inną, ani też wydania równowartości nagrody w pieniądzu, towarze lub usłudze.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu, o ile nie pogorszy ona warunków uczestnictwa w konkursie. Zmiana wchodzi w życie z chwilą jej publikacji na Linkedln®. W przypadku zmiany Regulaminu Uczestnicy zostaną powiadomieni o niej za pośrednictwem komunikatu na ścianie (wallu) Fanpage’a.
- Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czy Uczestnicy spełniają warunki określone w Regulaminie.
- Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowych lub promocyjnych związanych z konkursem mają charakter jedynie informacyjny. Moc prawną mają jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu i obowiązujące przepisy prawa.
- Wszelkie spory, jakie mogą powstać w związku z wykonaniem zobowiązań wynikających z konkursu, będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Niniejszy Regulamin oraz jego zmiany wchodzą w życie z chwilą ich ogłoszenia na Fanpage’u.