Ćwiczenia relaksacyjne

#HealthyMind

Ćwiczenia relaksacyjne

Znalezienie skutecznych sposobów radzenia sobie ze stresem w pracy może być jedną z najważniejszych umiejętności, jakie można posiadać. Stres coraz częściej jest przyczyną chorób i niedyspozycji. Zarządzający firmą zdają sobie sprawę, że długotrwale zestresowany pracownik nie jest wydajny, efektywny ani odporny czy kreatywny. Dodatkowo może to odbić się na naszych kontaktach z klientami, pogorszyć relacje ze współpracownikami i przełożonymi.

Proponowane przez ćwiczenia relaksacyjne (joga, zdrowy kręgosłup, medytacja) pomogą rozciągnąć ciało, zrelaksować umysł, nauczyć się technik oddechu. Ćwiczenia odbywają się na matach, mogą być zorganizowane w biurze lub na eventach. Poznaj również cenne wskazówki jak radzić sobie ze stresem w pracy w naszym artykule.

Ćwiczenia relaksacyjne – korzyści

JOGA I ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening mięśni całego ciała, który pomaga w ich odpowiednim rozluźnieniu i rozciągnięciu. Głównym celem zajęć jest nauka prawidłowej pozycji ciała, która pozwoli zapobiegać obciążeniu kręgosłupa. Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, stabilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe.

Ćwiczenia relaksacyjne mogą być wykonywane na matach lub na krzesłach w biurze lub na trawie podczas eventów.

MEDYTACJA

Na świeży umysł rozwiązania przychodzą same. Wzmacnia się spokój, opanowanie emocji, dystans do otoczenia i sytuacji.

Ćwiczenia Medytacja pomaga w lepszym koncentrowaniu się na zadaniach. Znacznie podnosi efektywność
pracy i jakość życia osobistego. W dzisiejszym świecie pełnym natłoku zadań jakość uwagi jest czynnikiem decydującym o efektywnej pracy.

JOGA ŚMIECHU

Warsztat obejmujący ćwiczenia w grupie, aby dzięki kontaktowi wzrokowemu i klimatowi spontanicznej, dziecięcej zabawy uruchomić prawdziwy i zaraźliwy śmiech. Zajęcia są dynamiczne, dlatego podczas nich wykonuje się dodatkowo ćwiczenia oddechowe zakończone pokazem technik relaksacyjnych.

szkolenie z relaksacji w miejscu pracy

Czas trwania zajęć: Od 30 do 60 minut
Kadra: Trener
Formuła: Warsztat/ćwiczenia
Wielkość grupy: do 15 osób