Ćwiczenia relaksacyjne

Ćwiczenia relaksacyjne

Znalezienie skutecznych sposobów radzenia sobie ze stresem w pracy może być jedną z najważniejszych umiejętności, jakie można posiadać. Stres coraz częściej jest przyczyną chorób i niedyspozycji. Zarządzający firmą zdają sobie sprawę, że długotrwale zestresowany pracownik nie jest wydajny, efektywny ani odporny czy kreatywny. Dodatkowo może to odbić się na naszych kontaktach z klientami, pogorszyć relacje ze współpracownikami i przełożonymi.

Proponowane przez nas ćwiczenia relaksacyjne (joga, zdrowy kręgosłup, medytacja, pilates) pomogą rozciągnąć ciało, zrelaksować umysł, nauczyć technik oddechowych. Ćwiczenia odbywają się na matach, mogą być zorganizowane w biurze lub na eventach.

 

W ramach oferty zapewniamy:

  • doświadczoną kadrę
  • potrzebny sprzęt np. maty, taśmy, piłeczki
  • zapisy online
  • muzykę relaksacyjną
  • materiały edukacyjne
  • elastyczny czas trwania treningu

Czy wiesz, że 50 % działających w Polsce przedsiębiorców po wdrożeniu działań prozdrowotnych dostrzegło zwiększenie wydajności pracy?

 (Źródło: Instytut Medycyny Pracy im. prof. J. Nofera)

Zdrowe plecy

Zdrowe plecy to antidotum na dolegliwości bólowe kręgosłupa. Silne mięśnie brzucha i grzbietu to podstawa dla zdrowego kręgosłupa. Tylko mocne mięśnie będą w stanie utrzymać kręgosłup na swoim miejscu i zapewnić mu odpowiednią elastyczność.Dodatkowo wzmacniając mięśnie brzucha, grzbietu i pośladków pozwolą uzyskać zgrabną sylwetkę. Zajęcia zdrowe plecy mają charakter zarówno profilaktyczny, jak i terapeutyczny. 

Stretching

Trening mięśni całego ciała, który pomaga w ich odpowiednim rozluźnieniu i rozciągnięciu. Głównym celem zajęć jest nauka prawidłowej pozycji ciała, która pozwoli zapobiegać obciążeniu kręgosłupa. Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, stabilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe.

Techniki automasażu

Automasaż to przyjemność i zdrowie w jednym! Zbyt mocno napięte mięśnie są przyczyną bólów pleców i głowy. Warsztaty z automasażu odbywają się w małych grupach w przyjemnej, spokojnej atmosferze. Uczestnicy korzystają z przygotowanych przyborów (maty, piłeczki) w celu nauki technik masażu i automasażu. Masaż pozwala uniknąć bólu mięśni i przyśpiesza ich regenerację. Warto poznać techniki automasażu, aby w razie potrzeby samemu interweniować. Wszystkie pokazane techniki, są łatwe do wykonania, szybkie i skuteczne.

80 %

Tylu kandydatów, wybierając pracodawcę za 10 lat, jako decydujący czynnik
poda posiadanie przez niego strategii wellbeing.

(Źródło: CBRE)

Joga na macie

Na świeży umysł rozwiązania przychodzą same. Wzmacnia się spokój, opanowanie emocji, dystans do otoczenia i sytuacji. Praktyka jogi pomaga w lepszym koncentrowaniu się na zadaniach. Znacznie podnosi efektywność pracy i jakość życia osobistego. W dzisiejszym świecie pełnym natłoku zadań jakość uwagi jest czynnikiem decydującym o efektywnej pracy.

Joga w koszuli

Zajęcia skierowane są do  wszystkich, którzy chcą się zregenerować bez rozkładania maty i przebierania. Zajęcia odbywają się najczęściej w salkach konferencyjnych lub open space z wykorzystaniem  krzeseł, bez mat.  Joga poprzez rozciąganie i proste metody oddechowe, jest idealnym sposobem, aby efektywnie i w krótkim czasie dotlenić cały organizm oraz “odświeżyć umysł”

Joga śmiechu

Warsztat obejmujący ćwiczenia w grupie, aby dzięki kontaktowi wzrokowemu i klimatowi spontanicznej, dziecięcej zabawy uruchomić prawdziwy i zaraźliwy śmiech. Zajęcia są dynamiczne, dlatego podczas nich wykonuje się dodatkowo ćwiczenia oddechowe zakończone pokazem technik relaksacyjnych.

Korzyści z aktywności fizycznej

Naprawa komórek mózgowych
obniżenie ciśnienia krwi
poprawa pamięci
Poprawa umiejętności podejmowania decyzji
wydłóżenie skoncentrowanej uwagi
Zwiększenie produktywności i umiejętności planowania