Masaż biurowy

Masaż biurowy

Proponujemy usługę, która wpłynie pozytywnie nie tylko na zdrowie pracowników, ale również na ich wydajność i efektywność. Masaż biurowy to świadczenie, które pozwala pracownikom korzystać z tej usługi bez wychodzenia z biura! Co to oznacza?

  • Większa kontrola nad wykorzystaniem benefitu (raporty ze specjalnego systemu)
  • Frekwencja wykorzystania utrzymuje się blisko 100%
  • Pracownik korzysta z usługi tu i teraz
  • Idealne narzędzie do zintegrowania zespołu oraz poprawienia atmosfery w miejscu pracy
  • Do programu przystępuje dużo więcej osób niż w przypadku świadczeń do wykorzystania poza biurem

Zastanawiasz się jak wdrażają taką usługę inne firmy? Odpowiedź brzmi – różnie 🙂 Najczęściej jednak wygląda to tak: ustalamy miejsce, terminy i godziny w jakich mamy działać. Dobrze jest wyznaczyć stały dzień/dni, w których będą dostępni masażyści. Taka regularność ułatwia komunikację i promocję świadczenia wśród pracowników, która jest bardzo ważna. Zawsze dbamy, aby o jak najwyższą frekwencję, nie osiągnie się tego jednak bez wysokiej jakości, dobrej organizacji oraz odpowiedniej edukacji.

Ponadto nasz stały od wielu lat zespół, nowoczesny system rezerwacyjny, przyjazne materiały i przepiękna aranżacja strefy sprawiają, że ta usługa jest hitem w firmach!

Korzyści z masażu biurowego

zwiększenie poziomu endorfin
budowanie lojalności pracowników
budowanie przyjaznego wizerunku pracodawcy
mniejsza ilość urlopów zdrowotnych
poprawienie koncentracji oraz samopoczucia
zwiększenie produktywności pracowników
pozbycie się napięć i zniwelowanie stresu
ulga dla obolałych i napiętych mięśni

Masaż biurowy - jak to działa?

  • Wykonywany jest na wygodnym, ergonomicznym krześle, bez potrzeby zdejmowania ubrania oraz bez użycia oliwki czy kremu
  • Masaż wykonują technicy masażyści oraz fizjoterapeuci specjalnie opracowaną i bardzo skuteczną techniką
  • Uwaga skupiona jest na mięśniach pleców, karku, głowy, rąk i dłoni
  • Masaż odpręża, rozluźnia, a także uwalnia od uporczywych napięć. Jego zadaniem jest poprawa krążenia krwi, podobnie jak koncentracji uwagi oraz dotlenienie organizmu
  • Masaż trwa od 15 do 30 minut – ustalane wspólnie jaki wariant jest dla firmy najdogodniejszy
  • Stanowiska umieszcza się najczęściej w oddzielnym pomieszczeniu np. salka konferencyjna (krzesło masażowe zajmuję niewielką powierzchnię 1,5 m2)
  • Masaż odbywa się przy specjalnie dobranej muzyce relaksacyjnej oraz zaaranżowanej przestrzeni
Masaż biurowy - twoi pracownicy będą tego pragnąć!

Spadek bezrobocia, niż demograficzny i rosnące zapotrzebowanie na specjalistów to tylko niektóre czynniki wpływające na wzrost pozycji pracownika na polskim rynku pracy. Ta wyjątkowa sytuacja zmusza firmy do rywalizacji o najlepsze talenty i oferowanie nie tylko atrakcyjnych wynagrodzeń, ale i bogatych świadczeń pozapłacowych.

  • Dodatkowe benefity mają bardzo duży wpływ na zaangażowanie oraz lojalność pracowników, a nawet działanie całej firmy. Odgrywają także znaczącą rolę w budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcy. Nic więc dziwnego, że rynek świadczeń pozapłacowych tak dynamicznie się rozwija. Jeszcze niedawno kojarzyły się one tylko z dużymi, międzynarodowymi korporacjami. Dziś wprowadza je coraz więcej także średnich i małych przedsiębiorców, którzy wiedzą, że dzięki nim mogą budować i wzmacniać swoją przewagę konkurencyjną.

Najpopularniejszymi dodatkami pozapłacowymi są jednak najczęściej bardzo oklepane rzeczy. Opłaty do prywatnej opieki zdrowotnej, sprzęt służbowy czy karnety na siłownię są już tak popularne na polskim rynku pracy, że właściwie na nikim nie robią większego wrażenia. Zasadniczo, tradycyjne benefity oferowane przez pracodawców nie pozwalają w żaden sposób się wyróżnić. Może warto byłoby więc wziąć przykład z zagranicznych firm, które w tym temacie mają pracownikom znacznie więcej do zaoferowania? Jeśli chcesz odejść od sztampowych benefitów, wyróżnić się na rynku pracodawców i nie narazić budżetu firmy to musisz poznać masaż biurowy.

10 kroków na szybki relaks w pracy:

  1. Usiądź na krześle, wsuń się głęboko tak, aby Twoje plecy dotykały oparcia, a stopy były oparte na ziemi
  2. Uśmiechnij się i zamknij oczy
  3. Weź pięć wolnych i głębokich oddechów
  4. Unieś ramiona, tak jakbyś próbował nimi dotknąć uszu. Powtórz to ćwiczenie kilka razy
  5. Zrób delikatny skręt głową w każdą stronę, powtórz kilka razy.
  6. Patrząc prosto przed siebie, powoli i ostrożnie wykonaj ciałem skręt w prawo, tak daleko jak możesz. W tej pozycji spróbuj chwycić oparcie krzesła. Następnie powtórz tę czynność, wykonując skręt ciała w lewo. Wróć do pozycji wyjściowej i rozluźnij się.
  7. Unieś prawą nogę i wykonaj krążenie stopą pięć razy, powtórz wszystko drugą nogą.
  8. Unieś obie nogi i ponadto podciągnij palce stóp do siebie tak, aby poczuć napięcie w łydkach – wytrzymaj w tej pozycji przez 5 sekund, rozluźnij się.
  9. Zamknij oczy i wyobraź sobie, że znajdujesz się w jakimś miłym i spokojnym miejscu. Rozluźnij wszystkie części ciała, w których czujesz napięcie. Zaczynając od stóp i przechodząc przez całe ciało, aż do głowy.
  10. Teraz, wypoczęty i zrelaksowany, możesz powrócić do swoich zajęć.